Sinistä valoa, harmaata valoa

Sinistä valoa, harmaata valoa

perjantai 26. syyskuuta 2014

Ismo Leikola in my heart

Tilasin äsken liput elämäni ensimmäiselle Ismo Leikolan keikalle.
Marraskuun 29. päivänä vuonna 2014, Kaikkien aikojen show XL, Ismo Leikola, kotikaupunkini, itse asiassa ihan kotinurkillani.

Tätä hetkeä olen odottanut tammikuusta lähtien, voitteko käsittää.
Tai siis en tätä hetkeä, vaan sitä keikkaa, mut on tääkin odottamisen arvoinen hetki.

Ja kaiken tän keskellä panikoin sitä, että rahatilanteeni on katastrofaalinen, eikä mulla oikeastaan olisi ollut varaa.

Mutta. Tulen näkemään Ismo Leikolan livenä.
<3
Se on asia, jonka vuoksi kauheaa rahatilannettakin sietää vielä ensi viikkoon, jolloin kuu vaihtuu ja toivottavasti talous muuttuu vähän valoisammaksi.

<3 <3 <3 Mulla ei oo sanoja tähän!

Muita riemuitsemisen aiheita ovat muun muassa se, että tänään leffaa, omenapiirakkaa, jäätelöä, suklaakonvehteja, sipsejä ja ystävyyttä. Olen niin sen tarpeessa nyt. En voi kyllin kiittää siitä, että ystäviäkin vielä sentään löytyy, edes joku.

Ja sit vielä viimeisenä ilonaiheena sellanen, että olen löytänyt yliopistoni kirjastolta kokonaan uuden huoneen. Huoneen, jonka olemassaolosta en ole aiemmin tiennyt. Huoneen nimeltä arkistotyöasema. Menen sinne tästä taas, nyt, seuraavaksi.

Jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti