Sinistä valoa, harmaata valoa

Sinistä valoa, harmaata valoa

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Mustikkaa, mustikkaa


Mainitsin merkinnässä otsikolla "Kookoksen tuoksuinen aamu" muiden joukossa myös mustikkasuihkugeelin. Äiti osti sen mulle The Body Shopista kymmenen vuotta sitten, mun ensimmäinen Body Shop -tuotteeni ikinä. Kuten jo blogimerkinnästäni kävi ilmi, en mitenkään aivan erityisesti jäänyt kaipaamaan tätä mustikantuoksua, kun suihkugeeli loppui. Kuitenkin vielä vuosikymmenen jälkeen muistin tarkalleen, miltä se tuoksui, ja miten hyvä tuoksu se oli.

Muuten en oikein välitä marjaisista tai hedelmäisistä tuoksuista. Esim. mansikan tuoksu ei oikein sytytä. On ne useimmiten ihan hyviä tuoksuja, mutta ei sellaisia, miltä haluaisin koko kylppärini tuoksuvan. Mustikka on poikkeus.

Mulla on koko päivän ollut järisyttävän huono omatunto siitä, että tuhlasin taas näin järjettömän summan johonkin tuoksuun. Olisin voinut ostaa sillä rahalla ruokaa viikoksi. Opiskelijabudjetille tämä ei oikein sovi. Miksi olen tällainen ihme haihattelija? Varsinkin, kun mulla tosiaan ei ole pulaa suihkugeeleistä tai kosteusvoiteista sen enempää kuin mistään muustakaan Body Shopin tuotteesta. On suklaata, vaniljaa, kookosta, mantelia, piparminttua, on puhdistavaa, kosteuttavaa, hoitavaa, kuorivaa, huuli-, vartalo-, jalka- ja käsivoidetta, on ihan tarpeeks, ja nyt on sit mustikkaakin. No, eipä tarvi vähään aikaan tehdä mitään vartalotuoteostoksia.

Kuitenkin, vielä suurempi osa musta iloitsee niin paljon siitä, että huomisaamuna pääsen suihkuun kokemaan mustikkaelämyksen. Ah, sitä odotellessa! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti