Sinistä valoa, harmaata valoa

Sinistä valoa, harmaata valoa

perjantai 31. tammikuuta 2014

Mitä Ihmettä?

Kävin tänään Alkossa, eikä multa kysytty papereita.
Olin ihan järkyttynyt. Menin kassalle ja myyjä vain tyynen rauhallisesti ilmoitti hinnan ja passitti mut menemään olematta ollenkaan kiinnostunut mun ajokortinkaivamisyrityksistä.
Nytkö minusta on sitten tullut vanha ja ryppyinen?

Myöhemmin tuli mieleen, että mä kyllä ostin pelkästään sellaisen ihan minimaalisen pullon, josta saa tuskin edes shottilasillista. Lisäksi siinä luki, että se on "mieto alkoholijuoma". Enkä muuten edes ostanut sitä itselleni, mutta sitähän se myyjä ei tiennyt. Mut ehkä kaikki nuo yhteenlaskettuna se ajatteli, ettei tässä nyt mikään alaikäinen yritä viikonloppujuomia itelleen hankkia.

Ja koska kävin Alkossa, eli Sokoksella, niin hain sit ruokatarpeet tapojeni vastaisesti  Mestarin Herkusta enkä S-Marketista. Se ei osoittautunut kovin fiksuksi valinnaksi. Sitä runsaudenpulaa, kun mä haahuilen kilometrin  mittaisten hyllyjen sokkelossa yrittäen epätoivoisesti selvittää itselleni, mitä mä nyt tarvin ja mihin mulla on varaa ja mitä en tarvi, vaikka nyt haluisinkin ostaa. Ja kun vielä otetaan huomioon se perjantai-iltapäivän kansainvaellus kauppojen käytävillä, niin kyllä siinä oli haastetta kerrakseen.

Hyvää viikonloppua sinulle, joka tätä luet. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti